فاطمه خانمفاطمه خانم، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
پیوند مقدس ما پیوند مقدس ما ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

فاطمه خانوم هدیه الهی

آخرین سونو فاطمه خانوم

1393/4/26 12:43
237 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره 25 تیر شد و به توصیه دکترم برای آخرین سونو مراجعه کردم خداروشکر دکتر زود اومد و من اولین نوبت وارد اتاق شدم. دفترچه سوالاتم تو مشتم و لیست سوالاتم که چند هفتس فکرمو مشغول کرده. از نوع زایمان پرسیدم که چطوری و کی مشخص میشه. خانوم دکتر فرمودند که به نی نی بستگی داره و مامان نی نی. اگه نی نی که فاطمه خانوم گل من باشه! سرش پایین باشه (سفالیک)، آب دورش زیاد نباشه و وزنش خیلی زیاد نباشه از جانب این فرشته کوچولو قضیه حلهفرشته، اگه مامان فاطمه خانوم که من باشم هم از نظر وضعیت لنگی و سایزش مناسب باشه زایمان طبیعیه انشاالله. دل تو دلم نبود که دکتر سونو رو انجام بده و دختر ماهمو که بیصبرانه منتظرش هستم رو ببینم. بالاخره دکتر سونو رو انجام داد تاریخ زایمان رو که همون 22 مرداد تخمین زد و گفت نی نی نه ریزه نه درشت وزن گلم در 35 هفته و 5 روزگی 2650 گرم بود که گفت خوبه؛ وضعیت آّب دور بچه و جفت رو هم که گفت عالیه سایز سر مبارک هم! 91 بود و.. رسید به اینجا که خانوم دکتر گفت اینم قلبشه ببین چطور میزنه. خیلی هیجان انگیز بود قلب فرشته کوچولوی من عین یه گنجشک داشت میزد و این شوق زیادی بهم میدادمحبت. خیلی حس قشنگی که یه موجود زنده کوچولو همرات باشه و تو حسش کنیبغل فک کنم پدرا که این تجربه رو نمیتونن داشته باشن باید بزرگترین حسرت زندگیشون بخورن!!! حس مادر شدن و مادر بودن در دورنم خیلی قوی تر شده و مدام دارم قربون صدقه دخترم نازم میرمبوسمحبت. ولی بابایی میگه من هنوز باورم نمیشه و تا بچه رو نبینم نمیتونم باور کنم!

پسندها (2)

نظرات (3)

نیلوفر
26 تیر 93 12:46
فروش عروسک دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
مامان مائده
28 تیر 93 11:38
سلام عزیزم وای خوش بحالت من هنوز حرکتایبچمو حس نمیکنم و خیلیاسترس دارم الان تو ماه پنجم انشالله بارداری راحتو زایمان راحتتری داشته باشی
مامی فاطمه خانوم
پاسخ
سلام گلم ممنون انشاالله به زودی این حس قشنگو تجربه کنی اگه زایمان اولت باشه طبیعیه که حس نکنی
مامانی و بابایی
29 تیر 93 10:31
سلام من تازه با شما اشنا شدم انشاالله به زودی زود دختر گلتو صحیح و سالم بغل کنی به ما هم سر بزن خوشحال میشم.
مامی فاطمه خانوم
پاسخ
سلام عزیزم ممنون چشم حتما بازم بهم سر بزن