فاطمه خانمفاطمه خانم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه سن داره
پیوند مقدس ما پیوند مقدس ما ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

فاطمه خانوم هدیه الهی

ماه مبارک رمضان و لیالی قدر

1393/4/30 10:07
292 بازدید
اشتراک گذاری

امسال ماه رمضون برام رنگ و بوی خاصی داره. از یه طرف روزه نمی تونم بگیرم و این کمی عذاب وجدان و حسرت رو تو دلم میذاره و از طرفی خوشحالم که آخرین روزهایی که دختر گلم در درونم پرورش پیدا میکنه مصادف شده با این روزها و شب های عزیز؛ این روزها فرصتی شده تا به خودم بیام و اگه خدا قبول کنه کمی بهتر از ماه های قبل و با ذوق بیشتر با قرآن انس بگیرم. دیشب شب بیست و سوم بود و یکی از محتمل ترین شب هایی که شب قدره. فاطمه جونم دیشب بابایی پیش ما نبود و من تنها خونه عزیز جون قرآن به سر گذاشتم (آخه به خاطر کمر درد نمیتونستم برم مراسم) و کلی برای همه و خانواده سه نفرمون دعا کردم.

فرشته کوچولوی من امسال اولین سالیه که شبهای قدر رو درک کرده از خدا خواستم که بهترین سرنوشت رو تو اولین سال زندگی برای میوه زندگیمون رقم بزنه و رحمت خودش رو با ورود دختر گلم بیشتر به ما عطا کنه. مطمئنم که همین طور خواهدبود چون ورود فاطمه خانوم به زندگیمون مصادف با ماه محرم بود (آبان 92)، ایام فاطمیه میانه دوره جنینی و انتهای دوره جنینی ماه مبارک رمضان که من این رو به فال نیک میگیرم.

امیدوارم من و بابایی، پدر و مادر خوبی برات باشیم و خدا تو تربیت تو بهمون کمک کنه و انشاالله تو دختر گلم هم فرزند صالحی برای ما باشیبوسبوسبوس 

 

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان افسانه
30 تیر 93 11:17
الهی زود فرشته ناز شما هم زمینی میشه و میاد بغل مامان بابای گلش صحیح و سلامت
مامی فاطمه خانوم
پاسخ
ممنون عزیزم انشاالله
مهدیه
30 تیر 93 11:27
سلام خداحفظش کنه عزیزم بطور اتفاقی با وبلاگت برخورد کردم. ایشالا همین روزها به سلامتی به دنیا میاد. دختر منم دقیقا 4 روز بعد از عاشورا بدنیا اومد. روزهای آخر دوران جنینیش رو با سینه زدن هام پشت سر گذاشت.یقین دارم تاثیر خوبی در سرنوشتش داره. ایشالا سال آینده، این روزها با هم مسجد می رین و مثل امسالِ من، در حال شیر دادن به دختر گلت قرآن روی سرت می ذاری! موفق باشی عزیزم
مامی فاطمه خانوم
پاسخ
سلام ممنون، چه جالب فک کنم دختر همون روزا اولین روزاش بود! انشاالله دختر شما هم سالم و صالح باشه و خدا حفظش کنه عزیزم
نرگس
31 تیر 93 23:53
الـــــــهی عزیزم ایشالله بارداری راحتی داشته باشی و دخملی رو بغل بگیری صحیح و سالم خدا نگهدار شما و دختری باشه
مامی فاطمه خانوم
پاسخ
ممنون عزیزم خیلی برام دعا کنید کمتر از سه هفته مونده
مامان پریسا و بابا مهرداد
1 مرداد 93 9:50
مرسی عزیزم این نظر لطف شماست وبلاگ شما هم قشنگه اینم کد حباب خوشگل یه هدیه کوچولو تقدیم به فاطمه خانم که انشاله به سلامتی بیاد پیش مامانش قالب وبلاگ
بهاره
3 مرداد 93 15:51
سلام عزیزم خوشحال میشم تو وبلاگ نی نی مون ببینمتون.باارزوی سلامتی روزافزونتون.