فاطمه خانمفاطمه خانم، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
پیوند مقدس ما پیوند مقدس ما ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

فاطمه خانوم هدیه الهی

مامانی غمگین

1393/4/21 13:36
224 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه جونم، دو سه روزه به خاطر کار بابایی، مامانی ناراحتهغمگین آخه بهشون گفتن باید از یازده مرداد برای یه دوره آموزشی،چهار ماه برن تهران!!! و ممکنه تو این مدت فقط سه چهار روز مرخصی داشته باشن!!! 

فک کن موقعی که فرشته کوچولوی من به دنیا بیاد باباش نباشهگریه و دقیقا موقعی که من بهش احتیاج دارم آلاخون والاخون بشم. الان دقیقا ایام البیض ماه رمضانه دیشب دعای مجیر خوندم و در ختم قرانی که هدیه به امام حسن مجتبی (ع) هست شرکت کردم انشاالله حاجتمونو بدن

 عزیزکم ببخش که از دیروز بهم ریخته هستم و تو رو هم ناراحت میکنم. آخه وقتی خیلی نارحت هستم حرکت میکنی و یه گوشه قلمبه میشی! مامانت قربونت بشهبوس . وقتی بهم ریخته باشم زودرنج میشم و اگه بابایی کوچکترین بی توجهی به حرفام بکنه حس میکنم اصلا درکم نمیکنه اون موقع هست که یواشکی گریه میکنم، که نفهمه، ولی خوشگلم تو میفهمی. صلوات میفرستم و آیه الکرسی میخونم که روت اثر منفی نداشته باشه

خلاصه فرشته کوچولوی من دعا کن که وقتی زمینی میشی خونواده سه نفرمون پیش هم و دور هم باشیم . انشاالله که تنت سالم باشه عزیزکم.بوسبوس

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان عاشق
2 مرداد 93 15:00
سلام مامان خانوم تبريک ميگم چند هفته ديگه فاطمه خانوم مياد بغلت براي منم دعاکن ني نيم سالم باشه