فاطمه خانمفاطمه خانم، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
پیوند مقدس ما پیوند مقدس ما ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

فاطمه خانوم هدیه الهی

بسته آموزشی هوشان

1393/5/5 12:10
1,824 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانوم گلی! امروز میخوام در مورد بسته هوشان برات بگم

چند وقت پیش تبلیغ بسته های آموزش هوشان رو از تلویزیون پخش می کرد که برای از تولد تا پنج سالگی بچه هاست.

زیر نویس کرده بود برای اطلاع بیشتر یه پیام به شماره فلان بفرستید! منم که چند وقت پیش بسته هوشان محمد ابراهیم (پسر دایی دردونتبوس) که مامانش براش خریده بود رو دیده بودم، همین جوری یه پیامک فرستادم!

فردای اون روز یه خانوم به گوشیم زنگ زدو گفت از موسسه هوشان هستم میخواید براتون بفرستیم؟ گفتم  خانوم چنده گفت 88 هزار تومن ناقابل! من که برام گرون بود گفتم نه عزیزم اگه خواستم زنگ میزنم! (فکر نکنی عزیزدلم برام مهم نبودی و نخوام این پولو بدم! نه، با خودم گفتم یه سری مطالب تکراریه که تو نت هم پیدا میشه این قدر نمی ارزه. چندتا نرم افزارم که روی گوشیم نصبه، از دوران بارداری گرفته تا نی نی بان و تغذیه و...!!!)

گذشت تا این که بعد تولد امام حسن (ع) از هوشان دوباره بهم زنگ زدن و گفتن خانوم شما تو قرعه کشی ولادت امام حسن (ع) برنده تخفیف 35% شدید و اگه تا ظهر اعلام کنید که میخوایدش، با 57 هزار تومن قیمت، براتون میفرستیم.

منم که نمیدونستم چیکار کنم. رفتم تو اینترنت سرچ کردم یکی خیلی تعریف کرده بود یکی گفته بود خوب نیست! خلاصه یه تاپیک تو نی نی سایت ایجاد کردمو نظر کاربرا رو پرسیدم که اکثرا راضی بودن. از آقای پدر هم مشورت گرفتم که طبق معمول تصمیم گیری این موارد رو به خودم سپرد ولی در نهایت گفت خوبه بگیریم.

زنگ زدم هوشان و اول آدرس خونه خودمونو دادم . خانومه ازم پرسید در خونتون چه رنگیه؟ باورت میشه نمیدونستم!قه قهه یه کم گذشت یادم اومد تو ساعت ادرای خونه نیستم که بسته رو تحویل بگیریم برای همین دوباره زنگیدمو آدرس خونه عزیزجون و باباحاجی رو دادم.

بعد چند روز بسته خوشگل هوشان اومد. 4 تا کتاب تمام رنگی با صفحه های گلاسه (خییلی با کلاس) 4 تا دیویدی فیلم سخنرانی، یه پوستر مراحل رشد و یه بسته بازی تانگرام. خود بسته هم شکل کتابه که گذاشتم تو قفسه کمدت کنار خرس کوچولو!

چند روزه که دارم یکی از کتابو رو میخونم چیزای جالبی نوشته. همین طور دی وی دی 1 رو بیشترشو دیدم. الهی مامان قربونت بره بوسنمیدونستم تربیت بچه اینقدر دنگ و فنگ داره. خدا کنه بتونم همه مطالب رو خوب دنبال کنم و تو پرورش و تربیت دخمل گلم سنگ تموم بذارم. فاطمه جونم برای مامان و بابا دعا یادت نرهمحبتبغل

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان افسانه
6 مرداد 93 12:00
باهوش ناز خاله الهی قربونت برم که قراره در اینده نخبه بشییییییییییییی دوستم اگه راضی بودی حتما بگو که منم برای دنیا بخرم
مامی فاطمه خانوم
پاسخ
ممنون خاله فرشته جون (از طرف فاطمه خانوم) فعلا ازش راضیم چون جمع جوره. نمیدونم بعدش فاطمه خانوم اجازه مطالعه بدن یانه! ولی اگه دنیایی شیطنت نمیکنه و خودت اهل مطالعه و فیلم دیدن هستی خیلی خوبه چون یه مجموعس