فاطمه خانمفاطمه خانم، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
پیوند مقدس ما پیوند مقدس ما ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

فاطمه خانوم هدیه الهی

تاخیر زیاد!!!

1393/12/21 7:45
406 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان و به دختر گل و نازم فاطمه خانومی!

از آخرین پستم 5 مااااه میگذره! و این خودش نشون میده که دختر گل گلاب من چقدر کار داشته که مامان فرصت نوشتن نداشته یعنی اصلا مغزم برای نوشتن هم کار نمیکرد خب حالا که اومدم سرکار وقتی میرم خونه کلی کار دارم و در واقع سرکار اومدن برام شده اوقات فراغتقه قهه

الان مامان جون مهربون از دختر گلم مراقبت میکنه، انشاالله همیشه سالم باشن خداییش بار سنگینی رو از دوشم برداشتن؛ آخه از 4 ماهگی همش حرص خوردم  که چه جوری دخترم رو که خیلی بهم وابسته هست و مدام گریه میکنه تنها بگذارم. فاطمه خانوم شما جوری بودی که من اگه نیم ساعت پیش مامان جون یا عزیزجون تنهات میذاشتم غوغا میکردی!

اصلا تا سه ماه اول وقتی بیدار بودی که کلا گریه میکردی و همه با دیدن شما از بچه دار شدن منصرف میشدن!!!تعجب

مامانم (عزیزجون) میگفتن که 7 تا بچم روی هم اندازه فاطمه خانوم گریه نکردن!!سوت

شیر مامان رو که کم میخوردی، شیشه نمیگیری! پستونک نمیخوری!حریره دوست نداری! و...

وزن تولدت 3400 بود و الان در هفت ماهگی 6100 خییییلی کمه به خاطر این مسئله دارم دیوونه میشم!شاکی

فک کنم متوجه شدید که علت تاخیر زیادم چی بودهآرام

پسندها (1)

نظرات (0)