فاطمه خانمفاطمه خانم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه سن داره
پیوند مقدس ما پیوند مقدس ما ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

فاطمه خانوم هدیه الهی

خدایا به امید تو

1393/4/18 10:50
189 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 18 تیره و میخوام اولین مطلب خودم رو تو وبلاگ دختر نازم که بیصبرانه منتظرش هستیم رو بذارم.

خیلی وقت بود که تو این فکر بودم که خاطرات دوران بارداری و روزایی که با دختر گلم سر میکنم رو بنویسیم. متاسفانه تا امروز که فاطمه خانوم سن جنینش دقیقا 34 هفته 5 روز موفق نشده بودم. 

من برای فاطمه خانوم یه فایل اکسل درست کردم که محاسبات سن جنینی رو به روز، هفته و ماه نشون میده. همچنین روز و ماه باقی مونده تا تولدش رو، خیلی هیجان انگیزه، هر روز تاریخ رو به روز میکنم و محاسبات رو انجام میدم تا ببینم که چقدر دیگه به تولد دختر کوچولوی نازم باقی مونده (مامانش قربونش بره) بوس

تولد مامانی تیرماهه، تولد بابایی شهریور و انشاالله تولد فرشته کوچولوی ما مرداد ماه که میشه نقطه اتصالی برای محکم تر شدن پیوند زندگیمون niniweblog.com

خدایا ازت میخوام همه اونایی که منتظر نی نی هستن رو امیدوار کنی و اونایی رو که مثل ما منتظر تولد فرزندی سالم و پاک و صالح هستن رو به کرم خودت نا امید نکنی، الهی آمین

پسندها (1)

نظرات (0)